12 Nisan 2013 Cuma

Stella Yatakodası Özel (3.Bölüm)

Stella Yatakodası Özel (3.Bölüm)

Peri arkadaşlarım hazır mısınız?
Tıpkı benimki gibi harika giyinme odası oluşturmak için gereken budur.

Çekici ayakkabı ve çantalar!   
             
Modanın 1.kuralı; ayakkabılar, çantalar ve diğer aksesuarlar eşsiz görünmeni sağlar. Orjinal kalıpta saç-tokaları, renkli çanta yada biraz pırıltılı ayakkabılar! Daima onları


Sihirli Eskizker!      
                
Eğer modayı seviyorsan, benim önerilerimi takip et. Genellikle elbiselerimin eskizlerini yada benim favori fotoğraflarımı dolabıma yapıştırıyorum. Bazen birazcık ilham almama yardımcı oluyor!


Yumuşak bir "yardımcı"!  
                       
Kucaklaşmak için yumuşacık bir oyuncak ister misin? İşe benimki: Çok tatlı ve yumuşacık: Onu seviyorum! Ayırt edici işareti! Aa  Sol pençesinde bir kalp var!



Kocaman ayna! 
                         
Bir tane sahip olmalısın! Arkadaşlarınla moda gösterisi organize etmek için kullanabilirsin.(bizim Winx gibi). Dışarı çıkmadan önce kendini son bir kontrol etmek çok önemlidir.

Benim giyinme odamı güzel yada sihirli bulmuyor musun? Ve düzenli de: elbiselerime gerçekten çok dikkat ediyorum! Senin yatak odan nasıl? Tamamen derli toplumu yada biraz karışık mı?
Stella - Winx Club

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder