19 Şubat 2013 Salı

Stella: Yatakodası özel (2.Bölüm)


Stella: Yatakodası özel (2.Bölüm)


Tekrar hoşgeldiniz, sevgili periler!
Beni takip edin, sizi odamnın en sihirli köşesine götüreceğim: rüya köşesi!


Poster yatak! 
Benim gibi bir prensens için doğru yatak! Kocaman, yumuşacık ve uyuduğum zaman beni sarıyor gibi hissediyorum.




Altın Sallantılar!
Işığı ve pırıltıyı odada dolaştırıyor, ayrıca odaya sihirli bir dokunuş veriyor. Onlardan hoşlandınız mı?  Sizde  yapabilirsiniz: Sevdiğin bir şekilde  kesip, görünmez ipliklerle lamba aparatına bağlayabilirsiniz. 



Büyük bir fotoğraf!  
Burada  her zamanki gibi, trendy ve harika görünüyorum. Hergün güzel bakımlı görünüyorum, buda kendimi harikulade hissetmemi sağlıyor! Niçin sende en güzel fotoğrafını yatağının kenarına asmıyorsun?


Bir Peri Köşesi!Sende yumuşacık yastıklar ve biraz ışıkla oluşturabilirsin. Köşemde, pencereden yıldızları seyrederek sakinleşiyorum ve erkek arkadaşım Brandon'ı hayal ediyor. Ben romantik biriyim ya sen?!?!


Odamı çok seviyorum, Winxle  saatlerce zaman geçirebilirim. Sihirli değil mi? Ve en önemli noktayıda göstereceğim: süper sihirli giysi odam! Şimdi, odanın en sevdiğin köşesini söyle bana... Fazlasıyla MERAKLIYIM!
Stella - Winx Club

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder