7 Aralık 2012 Cuma

Stella: Yatakodası Özel!


Stella: Yatakodası Özel!

Sevgili moda perileri! 
Odamla ilgili  sırlarımı açıklıyorum, en son moda....  Tıpkı benim gibi! 


Çok renkli yastıklar!  Arkadaşlarla sohbet için super rahat ve yu-mu-şa-cık..   Pijama partilerimde   daima yastık savaşı yapılır!



Pırıltılı Taç!  

Daima benimledir..  Bu akesuar beni sihirli yapıyor!




Yıldızlı Puf!
Her hangi renk ve şekilde seçeceğin bir puf, odanı eş-siz kılacaktır!  Ben yıldızlı olanı seçtim... Sence neden:)?



A Çek-Çek! Çok büyük bir çek çek tüm elbiselerimi içine alabilir.  (benim en az 10 tanesine ihtiyacım var!) Tüm dünyayı gezerken  modayı yanımda taşımak için harika olur


Bu sadece giriş kat.... Üst katı merak ediyor musun? Endişelenmeyin periler, Haftaya size herşeyi göstereceğim!
Bu arada hangi objeler sizin odanızı daha özel yapar?
                                                                        Stella - Winx Club

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder